Hoe verwijder ik de melding boven Outlook live mail over als toepassing toevoegen definitief?

Elke keer als ik in de browser Firefox Outlook open komt tegenwoordig deze melding bovenin het scherm te staan: 'outlook.live.com' toevoegen als een toepassing voor mailto-koppelingen? De enige twee opties zijn: klikken op "Toepassing toevoegen" of klikken op het kruisje. Die toepassing wil ik niet toevoegen, dus elke keer weer moet ik op dat kruisje drukken. Hoe zorg ik ervoor dat ik nooit meer deze melding krijg?

De vraag heb ik eerder gesteld, maar die heeft niet tot een antwoord geleid. Nu heb ik zelf het volgende gevonden, maar begrijp niet hoe je daar komt. Graag stap voor stap uitleg:
"Deze melding is uit te schakelen door in about:config een voorkeursinstelling uit te schakelen: zet network.protocol-handler.external.mailto op ‘false’."

Amadea
een week geleden
in: Software
BonBonvanJohn
een week geleden
open firefox
vul in de adres balk in: about:config
Maak eventueel gebruik van de zoek functie om instelling 'network.protocol-handler.external.mailto' te vinden.
zet deze instelling op False
start firefox opnieuw
Voila
Amadea
een week geleden
Waarom plaats je dit niet als antwoord BonBon? Hiermee lukt het!
Thecis
een week geleden
Goede uitleg. Gelukt bij mij (niet dat ik het wilde aanpassen, maar met de beschrijving zou ik het kunnen aanpassen).
Flipflap
een week geleden
De oplossing van BonbonvanJohn werkt bij mij ook, bedankt, want ik vond het irritant worden! :D

Geef als eerste antwoord